Poniżej znajduje się przewodnik krok po kroku, jak uzyskać części zamienne oraz pomoc techniczną od producenta sprzętu.
W przewodniku tym „użytkownik końcowy” oznacza osobę, która korzysta z produktu, podczas gdy „producent” oznacza firmę, która wyprodukowała produkt, taki jak biurko lub łóżko.
1. Krok: Skontaktuj się z producentem lub sprzedawcą sprzętu
LINAK® jest czołowym dostawcą siłowników oraz komponentów dla producentów sprzętu. Ponieważ każdy produkt naszych klientów jest unikalny, firma LINAK nie może dostarczać produktów ani usług technicznych bezpośrednio użytkownikom końcowym. W celu uzyskania szybkiego serwisu, części zamiennych lub naprawy zalecamy kontakt z producentem oryginalnego sprzętu lub sprzedawcą detalicznym, od którego zakupiono produkt.
Podstawowe informacje techniczne można znaleźć na stronach naszych produktów.
W przypadku jakichkolwiek problemów z biurkiem z elektryczną regulacją wysokości zapoznaj się z naszym przewodnikiem rozwiązywania problemów, aby uzyskać pomocne wskazówki i rozwiązania.
2. Krok: Z kim mogę się skontaktować?
Dla użytkowników końcowych:
Prosimy o odwiedzenie strony internetowej producenta sprzętu lub sprzedawcy w celu uzyskania wsparcia lub zapoznanie się z instrukcją obsługi produktu. Dane kontaktowe znajdują się zazwyczaj na etykiecie producenta umieszczonej na produkcie (nie na srebrnej etykiecie komponentu LINAK).
Dla producentów sprzętu:
Prosimy o kontakt z lokalnym oddziałem firmy LINAK.
3. Krok: Co muszę wiedzieć, zanim zadzwonię?
Dla użytkowników końcowych:
Jeśli zgłoszenie dotyczy wymiany, naprawy lub wsparcia dla komponentu LINAK, należy skontaktować się z producentem sprzętu i podać mu pełny numer elementu (nr art.) znajdujący się na srebrnej etykiecie LINAK. Informacje te pomogą w skutecznym udzieleniu pomocy.
Dla producentów sprzętu:
Prosimy o kontakt z lokalnym oddziałem firmy LINAK.
Co zrobić, jeśli nie mogę znaleźć producenta sprzętu?
Jeśli nie możesz znaleźć producenta sprzętu, wykonaj poniższe kroki:
Dla użytkowników końcowych:
- Zrób zdjęcie srebrnej etykiety LINAK znajdującej się na komponencie (np. siłowniku, silniku, pilocie lub panelu obsługowym).
- Dołącz zdjęcie do wiadomości e-mail oraz wyślij ją na adres info@linak.pl.
Nasz zespół wsparcia spróbuje następnie ustalić producenta. Należy jednak pamiętać, że nie zawsze będziemy w stanie pomóc, zwłaszcza jeśli producent zakończył działalność lub nie obsługuje już danego modelu.
Dla producentów sprzętu:
Prosimy o kontakt z lokalnym oddziałem firmy LINAK.