Gdy rozpoczynaliśmy opracowywanie pilota HC40, zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją projektową w celu przeprowadzenia najszerszego w historii projektu użytkowo-badawczego produktu LINAK. Przeanalizowano szereg ludzkich zachowań, sporządzono kolejne mapy cieplne oraz przeprowadzono wiele testów z udziałem użytkowników. W obszernej ankiecie zapytano dwie grupy, każda po pięćset osób, używających obecnie i zainteresowanych na przyszłość produktem, o wszystko — od dochodów, codziennych czynności i ogólnych preferencji projektowych do konkretnych oczekiwań wobec kolejnego łóżka wypoczynkowego. Końcowy rezultat: Ponad 1500 stron wartościowych, rzetelnych opinii.
Skróciliśmy przegląd do 7 pomocnych wskazówek dla każdego, kto projektuje produkty konsumenckie.
Przejdź do dalszych informacji na temat konsumentów.
Źródła: Badanie LINAK przeprowadzone przez Artlinco A/S. & Christian Jantzen, AAU, Panksepp i Artlinco A/S.
Więcej informacji o wersjach HC40 Standard i HC40 Advance pilota można znaleźć na stronie: Pilot, który wychodzi naprzeciw potrzebom użytkowników