W ostatnim czasie coraz częściej klienci poszukują rozwiązań pozwalających na wprowadzenie regularnych przeglądów technicznych podnośników pacjenta. Przyrząd serwisowy umożliwia wydajną konserwację podnośników osobowych, co odbywa się z korzyścią zarówno dla pacjenta, jak i dla opiekuna, ponieważ zapewnia:
Dokładne określenie optymalnego terminu przeprowadzenia przeglądu serwisowego wymaga doskonałej znajomości zagadnień zużycia siłownika.
Przyrząd serwisowy zapewnia dostęp za pośrednictwem laptopa do informacji na temat czasu eksploatacji, danych serwisowych i stanu akumulatora siłownika.
Z myślą o jeszcze większym uproszczeniu obsługi przyrządu wprowadzono ikony dostępu do pomocy i informacji. Zapewniają one na przykład dostęp do podręczników użytkowania podnośników pacjenta lub list kontrolnych dla serwisantów na potrzeby przeglądów. Funkcja raportów umożliwia dokumentowanie danych serwisowych oraz sporządzanie notatek z wizyt serwisowych.
- Nasz zespół z przyjemnością udzieli Ci pomocy w kwestiach technicznych, przy realizacji nowych projektów oraz wszelkiego innego wsparcia.
Zobacz kartę danych produktu w wersji online lub pobierz dokument w formacie PDF.
Brak dostępnych rysunków 2D.
Skontaktuj się z lokalnym przedstawicielem LINAK, aby uzyskać więcej informacji.
Brak dostępnych rysunków 3D.
Skontaktuj się z lokalnym przedstawicielem LINAK, aby uzyskać więcej informacji.
Poznaj możliwości przyrządu serwisowego dla skrzynki JUMBO Care 2. generacji w zakresie odczytu informacji eksploatacyjnych, danych serwisowych oraz stanu akumulatora z wykorzystaniem laptopa.
Poznaj szeroki wybór innowacyjnych produktów MEDLINE & CARELINE, które pomogą ci usprawnić sprzęt wykorzystywany w szpitalach i placówkach opieki medycznej.
Masz pytanie?
- Nasz zespół z przyjemnością udzieli Ci pomocy w kwestiach technicznych, przy realizacji nowych projektów oraz wszelkiego innego wsparcia.
KontaktUmowa licencyjna
Musisz zaakceptować Umowę Licencyjną Użytkownika Końcowego, aby pobrać oprogramowanie.