W maju 2015 r. gwarancja na wady fabryczne wyrobów segmentu DESKLINE® została wydłużona z trzech do pięciu lat*.
Oznacza to, że w ciągu pięciu lat od daty produkcji każdy produkt DESKLINE jest objęty gwarancją na wady fabryczne. Jesteśmy pewni jakości swoich wyrobów. W związku z tym spodziewamy się, że siłowniki LINAK pozostaną sprawne także po zakończeniu okresu gwarancji.
W istocie istnieje niewielkie prawdopodobieństwo wystąpienia roszczenia gwarancyjnego ze względu na wyjątkowo niski odsetek wadliwych produktów pochodzących z naszych zakładów. Niski odsetek wadliwych produktów zawdzięczamy wysokiej jakości podzespołów, na wpół zautomatyzowanej produkcji, wykwalifikowanym pracownikom oraz rygorystycznym procedurom testowym. Każdy siłownik opuszcza zakład LINAK dopiero wtedy, gdy mamy pewność, że jest w pełni sprawny. Nowe produkty i prototypy z istniejącego asortymentu poddawane są stale rygorystycznym testom w skrajnych warunkach.
Przede wszystkim: naszym znakiem rozpoznawczym jest wysoka jakość, a dążeniem – doskonałość. Nie uznajemy żadnych kompromisów w sferze dokładności. Klienci LINAK też nie powinni. W związku z tym pięcioletni okres gwarancji stanowi naturalny kolejny etap ewolucji produktów DESKLINE.
Przeczytaj więcej na temat pięcioletniej gwarancji.
… Ponieważ jakość ma znaczenie
Zobacz, jak rodzi się najwyższa jakość produktów DESKLINE.
*Zgodnie z przyjętym na rynku standardem akumulatory objęte są dwunastomiesięczną gwarancją.