select
 

Nowy przyrząd serwisowy do zaawansowanych systemów siłownikowych w sektorze opieki medycznej

W ramach wsparcia dla najnowszych produktów: skrzynki kontrolnej CO61 i akumulatora BA21 przeznaczonych do regulacji w rozwiązaniach sektora opieki medycznej opracowaliśmy w LINAK nowy, udoskonalony przyrząd serwisowy SDT.

Product News:  17 lipca 2017
Nowy przyrząd serwisowy do zaawansowanych systemów siłownikowych w sektorze opieki medycznej

W branży opieki medycznej na całym świecie rośnie zapotrzebowanie na rozwiązania zapewniające regulację
i wysoki poziom efektywności. Przestoje spowodowane wadliwymi rozwiązaniami mogą być bardzo kosztowne. Takim zdarzeniom można zapobiegać, dysponując niezawodnym przyrządem serwisowym.

Wprowadzona niedawno do oferty koncepcja LINAK® CO-Link™ umożliwia producentom rozwiązań dla sektora opieki medycznej, w tym stołów i foteli zabiegowo-diagnostycznych, wykorzystanie systemów złożonych
z nawet ośmiu siłowników. Nowy przyrząd diagnostyczny (Service Data Tool, SDT) obsługuje tego typu wielokanałowe systemy siłownikowe zbudowane w ramach koncepcji CO-Link.

Bardziej szczegółowe dane serwisowe
Szczegółowe informacje na temat stanu akumulatora i przebiegu ładowania są niezmiernie ważne. To samo dotyczy informacji na temat stanu siłowników wchodzących w skład systemu.

Przyrząd serwisowy umożliwia nie tylko zdobycie cennych informacji dotyczących akumulatorów i siłowników ale także lokalizowanie usterek, które mogą w efekcie prowadzić do awarii lub uszkodzeń. Dzięki prostemu
w obsłudze interfejsowi przyrząd zapewnia proste przeglądanie raportów serwisowych, wyszukiwanie potencjalnych usterek, a nawet ręczne dodawanie informacji pod kątem przyszłych wizyt serwisowych.

Proste rozwiązywanie problemów i przechowywanie dokumentacji serwisowej

Rozwiązywanie problemów jest niezwykle proste – także w przypadku systemu CO-Link z dwiema skrzynkami kontrolnymi. Przyrząd serwisowy oferuje sekcję rozwiązywania problemów ze wskazaniem błędów oraz funkcją dziennika, który można wysłać wraz ze zgłoszeniem zapotrzebowania na wsparcie techniczne. Przyrząd serwisowy umożliwia także zapisywanie danych ze wszystkich części systemu. Oznacza to możliwość przechowywania danych serwisowych przez cały okres eksploatacji rozwiązania nawet w razie wymiany skrzynki kontrolnej lub siłownika.

Po zakończonej wizycie serwisowej pracownik ma możliwość pełnego jej udokumentowania, a nawet dodania komentarzy dotyczących przeprowadzonych prac z myślą o przyszłych wizytach serwisowych.

Krótko mówiąc: warto skorzystać z przyrządu serwisowego, aby zadbać o sprawność rozwiązania przez cały okres eksploatacji.

 

Aby uzyskać więcej informacji prosimy o kontakt z lokalnym oddziałem firmy LINAK
lub dystrybutorem.


Celem firmy jest dostarczanie innowacyjnych systemów siłowników, które poprawiają jakość życia
i pracy ludzi.

Chcemy zostać światowym liderem w kluczowych obszarach naszej działalności, związanej
z produkcją innowacyjnych siłowników elektrycznych.

Updated: 17 lipca 2017 07:22